Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Chrysler SEBRING sedan (FJ) 2.0 (1995.05-2000.09) 131km » 182448 febi bilstein
wybrany samochód: 
Chrysler Sebring Sedan (fj) 2.0 (1995.05-2000.09) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI P 182448 FEBI BILSTEIN

182448 PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI P FEBI BILSTEIN
febi 182448
PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI P 182448
298.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

182448

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z prawej
ze śrubami
Ciężar [kg] 8,276
Otwór o śr. [mm] 10,5
z nakrętką
Wymiar gwintu M20x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 36
Średnica otworu [mm] 94
Liczba otworów do mocowania 6
Min. długość [mm] 804
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 97
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 108
Uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI P 182448 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód P 804mm pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.8/1.9D 12.98-06.06
numery OEM:
AUDI      1J0 407 272 BJ
AUDI      1J0 407 272 GD
AUDI      1J0 407 452 QV
AUDI      1J0 407 452 QX
SEAT      1J0 407 272 GD
SEAT      1J0 407 452 QX
SKODA      1J0 407 272 GD
SKODA      1J0 407 452 QX
VOLKSWAGEN      1J0 407 272 BJ
VOLKSWAGEN      1J0 407 272 GD
VOLKSWAGEN      1J0 407 452 KX
VOLKSWAGEN      1J0 407 452 QX
zamienniki:
655-444
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI P 182448 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.