Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 182890 febi bilstein

PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 182890 FEBI BILSTEIN

182890 PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI FEBI BILSTEIN
febi 182890
PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 182890
522.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

182890

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z prawej
ze śrubą
z pokrywą
Ciężar [kg] 10,368
Wymiar gwintu M20x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 38
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 26
Min. długość [mm] 867
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 111,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 109,9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 182890 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód P 867mm pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 2.0D 09.09-12.19

PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 182890 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 182890 producenta FEBI BILSTEIN

VOLKSWAGEN

7E0407272AB, 7E0407272AH, 7E0407272AP, 7E0407272S, 7E0407276K, 7E0407452CX, 7E0407452GX, 7E0407452MX, 7E0407452TX, 7E0407454TX, 7E0407761J

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 AB
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 AH
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 AP
VOLKSWAGEN      7E0 407 272 S
VOLKSWAGEN      7E0 407 276 K
VOLKSWAGEN      7E0 407 452 CX
VOLKSWAGEN      7E0 407 452 GX
VOLKSWAGEN      7E0 407 452 MX
VOLKSWAGEN      7E0 407 452 TX
VOLKSWAGEN      7E0 407 454 TX
VOLKSWAGEN      7E0 407 761 J
zamienniki:

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA VW AUDI 182890 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.