Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 (2017.10-???) 404km » OM 512/3 filtron wix
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Ii (l494) 2.0 P400e Phev 4x4 (2017.10-???) 404km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 512/3 FILTRON WIX

OM 512/3 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów FILTRON WIX
filtron OM 512/3
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 512/3
OM 512/3
filtron OM 512/3 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 512/3 filtron
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 512/3 filtron
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

OM 512/3

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]113
średnica zewnętrzna [mm]59
Średnica wewnętrzna 1 [mm]16
nr EAN5904608045126

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 512/3 FILTRON WIX

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES ACTROS, ACTROS MP2 / MP3 OM541.920-OM542.969 04.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 269 03 21
MERCEDES-BENZ      A 000 269 03 21
zamienniki:
H 613
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów OM 512/3 FILTRON WIX w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.