Ilość biegunów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 292 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 4082300760057 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 358 103-141 HELLA
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
1747897, 1769394, 4904225, 8F9A9Y460BA, 8F9Z9F472B, 8F9Z9F472BFC, 9U3Q9D375AA, CC1A9Y460AA, CC1A9Y460AB, CN119Y460AA, CPLA9D375AA, DY1120
12589380, 55566818, 55585493, 855482
1618LT, 9665947380
1618LT
393502A620
CPLA9D375AA, LR035751, LR072658
CITROËN | 1618 LT | |
FORD | 1747897 | |
FORD | 1769394 | |
FORD | 4904225 | |
FORD | 8F9A-9Y460-BA | |
FORD | 8F9Z-9F472-B | |
FORD | 8F9Z-9F472-BFC | |
FORD | 9U3Q-9D375-AA | |
FORD | CC1A-9Y460-AA | |
FORD | CC1A-9Y460-AB | |
FORD | CN11-9Y460-AA | |
FORD | CPLA-9D375-AA | |
FORD | DY1120 | |
JAGUAR | CPLA 9D375 AA | |
MAZDA | ZZDA-18-861 | |
OPEL | 12589380 | |
OPEL | 55566818 | |
OPEL | 55585493 | |
OPEL | 855482 | |
PEUGEOT | 1618.LT | |
PEUGEOT | 96 659 473 80 | |
ROVER | CPLA 9D375 AA | |
ROVER | LR035751 | |
SUZUKI | 18213-80K50 | |
SUZUKI | 18213-80K50-000 | |
HYUNDAI | 39350-2A620 | |
KIA | 39350 2A620 | |
CADILLAC | 12596327 | |
LAND ROVER | CPLA-9D375-AA | |
LAND ROVER | LR035751 | |
LAND ROVER | LR072658 |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 358 103-141 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.