Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-251 hella

Alternator 8EL 011 710-251 HELLA

8EL 011 710-251 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-251
Alternator 8EL 011 710-251
8EL 011 710-251
529.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1257IR

numer części:

8EL 011 710-251

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 52
Ilość żeber 5
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333435

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-251 HELLA

Alternator (14V, 70A) pasuje do: OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, CORSA B, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0/1.2 11.96-12.09

Alternator 8EL 011 710-251 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator 8EL 011 710-251 producenta HELLA

OPEL

1204136, 6204071, 6204075, 90543234, 90561967, 90589721, 9117930, 9133599, 9192815

numery OEM:
OPEL      12 04 136
OPEL      62 04 071
OPEL      62 04 075
OPEL      90543234
OPEL      90561967
OPEL      90589721
OPEL      91 17 930
OPEL      91 33 599
OPEL      91 92 815
VAUXHALL      12 04 136
VAUXHALL      62 04 071
VAUXHALL      62 04 075
VAUXHALL      90543234
VAUXHALL      90561967
VAUXHALL      90589721
VAUXHALL      91 17 930
VAUXHALL      91 33 599
VAUXHALL      91 92 815
zamienniki:
0 123 110 008
brak
BOSCH
8EL 737 404-001
brak
HELLA
V40-13-41240
brak
VEMO
V40-13-41260
brak
VEMO
V40-13-41820
brak
VEMO
437613
brak
VALEO
437649
brak
VALEO
0 124 225 001
brak
BOSCH
0 124 225 009
brak
BOSCH
437570
brak
VALEO
063532250220
brak
MAGNETI MARELLI

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-251 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów