Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mini MINI kabriolet (F57) Cooper (2014.11-???) 136km » 8EL 011 711-821 hella
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (f57) Cooper (2014.11-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 711-821 HELLA

8EL 011 711-821 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-821
Alternator 8EL 011 711-821
8EL 011 711-821
hella 8EL 011 711-821 Alternator

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1582IR

numer części:

8EL 011 711-821

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]50
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300395983

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-821 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.2D 02.98-12.09
numery OEM:
OPEL      24436224
OPEL      62 04 084
OPEL      62 04 116
OPEL      62 04 143
OPEL      91 18 738
OPEL      91 31 133
OPEL      93170304
OPEL      93175805
OPEL      R1530043
VAUXHALL      24436224
VAUXHALL      62 04 084
VAUXHALL      62 04 116
VAUXHALL      62 04 143
VAUXHALL      91 18 738
VAUXHALL      91 31 133
VAUXHALL      93170304
VAUXHALL      93175805
VAUXHALL      R1530043
zamienniki:
0 124 515 032
brak
BOSCH
8EL 737 862-001
brak
HELLA
440003
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-821 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów