Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dTi (LA1U) (2001.02-2003.08) 80km » 8EL 011 712-121 hella
wybrany samochód: 
Renault Megane I Classic (la0/1_) 1.9 Dti (la1u) (2001.02-2003.08) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 712-121 HELLA

8EL 011 712-121 Alternator HELLA
hella 8EL 011 712-121
Alternator 8EL 011 712-121
8EL 011 712-121
648.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

8EL 738 213-061, CA2015IR

numer części:

8EL 011 712-121

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]55
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300712148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 712-121 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, C5 II, C5 III, C5 II/KOMBI, C8, JUMPY II, PEUGEOT 1007 1.1-2.2 02.02-
numery OEM:
MITSUBISHI      A003TG1891
MITSUBISHI      A003TG1891B
MITSUBISHI      A003TG1891ZE
MITSUBISHI      A3TG1891
MITSUBISHI      A3TG1891A
MITSUBISHI      A3TG1891B
MITSUBISHI      A3TG1891ZE
MITSUBISHI      A3TG1891ZEA
MITSUBISHI      A3TG1891ZEB
PEUGEOT      5705CF
PEUGEOT      5705EF
PEUGEOT      9649.846880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 712-121 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów