Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B906) 313 CDI (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... (2006.06-2016.05) 129km » 8EL 011 713-391 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Platforma / Podwozie (b906) 313 Cdi (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233,... (2006.06-2016.05) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 713-391 HELLA

8EL 011 713-391 Alternator HELLA
hella 8EL 011 713-391
Alternator 8EL 011 713-391
8EL 011 713-391

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-391

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]110
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]49
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300767957

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 713-391 HELLA

Alternator (14V, 110A) pasuje do: SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, MII, TOLEDO IV, SKODA CITIGO, FABIA III, KAMIQ, KAROQ, RAPID, SCALA, VW LOAD UP, POLO V, POLO VI, UP! 1.0-1.6 08.11-
numery OEM:
AUDI      04C 903 023 D
AUDI      04C 903 023 J
AUDI      04C 903 023 JX
SEAT      04C 903 023 D
SEAT      04C 903 023 J
SEAT      04C 903 023 JX
SKODA      04C 903 023 D
SKODA      04C 903 023 J
SKODA      04C 903 023 JX
VOLKSWAGEN      04C 903 023 D
VOLKSWAGEN      04C 903 023 J
VOLKSWAGEN      04C 903 023 JX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 713-391 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów