Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volvo FL6 FL 616 CNG (1995-2000) 204km » 8EL 011 713-671 hella
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 616 Cng (1995-2000) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 713-671 HELLA

8EL 011 713-671 Alternator HELLA
hella 8EL 011 713-671
Alternator 8EL 011 713-671
8EL 011 713-671
1,126.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Środa
:4 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-671

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]150
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]49
Ilość żeber7
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300796117
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 713-671 HELLA

Alternator (12V, 150A) pasuje do: NISSAN QASHQAI I, X-TRAIL, X-TRAIL II, RENAULT KOLEOS I 1.6D/2.0D 02.07-
numery OEM:
MITSUBISHI      A003TJ2481
MITSUBISHI      A003TJ2481ZE
MITSUBISHI      A003TJ3881
MITSUBISHI      A003TJ3881ZE
MITSUBISHI      A3TJ2481
MITSUBISHI      A3TJ2481ZE
MITSUBISHI      A3TJ3881
MITSUBISHI      A3TJ3881ZE
NISSAN      23100JD71A
NISSAN      23100JD71B
NISSAN      23100JG71A
NISSAN      23100JG71B
RENAULT      23 10 091 20R
RENAULT      23 10 0JD 71A
RENAULT      23 10 0JD 71B
RENAULT      23 10 0JG 71A
RENAULT      23 10 0JG 71B
DACIA      231009120R
DACIA      23100JD71A
DACIA      23100JD71B
DACIA      23100JG71A
DACIA      23100JG71B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 713-671 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.