Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI (2019.07-???) 110km » 8EL 012 584-311 hella
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi (2019.07-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 012 584-311 HELLA

8EL 012 584-311 Alternator HELLA
hella 8EL 012 584-311
Alternator 8EL 012 584-311
8EL 012 584-311
623.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1852IR

numer części:

8EL 012 584-311

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]28
Prąd ładowania alternatora [A]60
Koła pasowebez koła pasowego
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300548310

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 584-311 HELLA

Koszt kaucji: 122.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (28V, 60A, nowy z kaucją) pasuje do: RVI MIDLINER, MIDLUM, PREMIUM DCI4-B-MIDR06.02.26Y/41 05.92-
numery OEM:
MITSUBISHI      A003TA8291
MITSUBISHI      A003TA8291RR
MITSUBISHI      A3T A8291
MITSUBISHI      A3TA8291
MITSUBISHI      A3TA8291RR
RENAULT      50 01 847 422
RENAULT      50 10 306 538
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 012 584-311 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów