Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Opel ASTRA G kabriolet (T98) 1.6 (F67) (2003.01-2005.10) 103km » 8TF 358 146-241 hella
wybrany samochód: 
Opel Astra G Kabriolet (t98) 1.6 (f67) (2003.01-2005.10) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 8TF 358 146-241 HELLA

8TF 358 146-241 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" HELLA
hella 8TF 358 146-241
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" 8TF 358 146-241
8TF 358 146-241
hella 8TF 358 146-241 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\"
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" 8TF 358 146-241 hella
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" 8TF 358 146-241 hella
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" 8TF 358 146-241 hella
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" 8TF 358 146-241 hella
Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" 8TF 358 146-241 hella
152.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 146-241

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika poziomu paliwa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz blokadą fali
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze złączem Crimp
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz elementami do montażu
Tryb pracyelektryczny
nr EAN4082300769920

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 8TF 358 146-241 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: AUDI A3, A4 B6, A6 C5, CITROEN C3 I, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO II 1.0-4.2 02.93-05.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0 919 051 N
VOLKSWAGEN      6N0 919 087 F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 8TF 358 146-241 HELLA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.