Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mercedes-benz GLC (X253) 350 d 4-matic (253.925) (2016.10-2019.04) 258km » EG49H hengst
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Glc (x253) 350 D 4-matic (253.925) (2016.10-2019.04) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr EG49H HENGST

EG49H Filtr HENGST
hengst EG49H
Filtr EG49H
EG49H
hengst EG49H Filtr
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1286110000

numer części:

EG49H

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]101
Średnica wewnętrzna 1 [mm]59
Średnica wewnętrzna 2 [mm]59
Wysokość [mm]234
nr EAN4030776057119

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr EG49H HENGST

Filtr hydrauliczny (wkład filtra) pasuje do: AG CHEM 1803, 1903, 2505, ATLAS 365, XAHS 237 CD, XAMS 287 CD, AVELING-BARFORD 033, 035, 040, 135, BOMAG K701, BROYT X20, X21, X21TL, X30, X41, X50
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr EG49H HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST