Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Subaru LEGACY I (BC) 2000 Turbo 4WD (BC5) (1992.05-1994.07) 200km » EY1079H hengst
wybrany samochód: 
Subaru Legacy I (bc) 2000 Turbo 4wd (bc5) (1992.05-1994.07) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr EY1079H HENGST

EY1079H Filtr HENGST
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1584110000

numer części:

EY1079H

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]69
Średnica wewnętrzna [mm]33
Wysokość [mm]130
nr EAN4030776068733

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr EY1079H HENGST

Filtr hydrauliczny (wkład filtra) pasuje do: JOHN DEERE 1010, 1010D, 1070, 1158, 200 C LC, 230 C LC, 230 LC, 270 C LC, 3215, 3220, 3415, 3420, 460DC, 50DLC, 544K, 640G II, 640H, 648G III, 748H, 770
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr EY1079H HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST