Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) CLK 230 Kompressor (208.447) (1998.03-2000.06) 193km » EY922H hengst
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Clk Kabriolet (a208) Clk 230 Kompressor (208.447) (1998.03-2000.06) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr EY922H HENGST

EY922H Filtr HENGST
hengst EY922H
Filtr EY922H
140.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1335110000

numer części:

EY922H

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
nr EAN4030776060676

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr EY922H HENGST

Filtr hydrauliczny (wkład filtra) pasuje do: CATERPILLAR 966K, CLAAS 930, 950, 960, 970, 980, 4500, 5000, VALTRA N 122 D, N 122 VERSU, N 123 VERSU, N 142 VERSU, N 143, N 143 DIRECT, N 163 DIRECT
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr EY922H HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST