Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo XC90 II (256) T8 Hybrid Polestar AWD (2020-2022) 421km » EY993H D557 hengst
wybrany samochód: 
Volvo Xc90 Ii (256) T8 Hybrid Polestar Awd (2020-2022) 421km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy EY993H D557 HENGST

EY993H D557 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HENGST
192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1477110000

numer części:

EY993H D557

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]52
Średnica wewnętrzna 1 [mm]24
Średnica wewnętrzna 2 [mm]22
Wysokość [mm]101
nr EAN4030776061161

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy EY993H D557 HENGST

Filtr hydrauliczny pasuje do: MAN F2000 D2865LF21-D2876LF17 06.94-08.05
numery OEM:
VOLVO      20580229
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy EY993H D557 HENGST w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

HENGST