Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro (2006.01-2008.06) 140km » HG17WD03 hengst
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 2.0 Tdi Quattro (2006.01-2008.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG17WD03 HENGST

HG17WD03 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
hengst HG17WD03
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG17WD03
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

5646100000

numer części:

HG17WD03

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]94
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintuM24x1,5
Wysokość [mm]165
nr EAN4030776062977

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG17WD03 HENGST

Filtr hydrauliczny (przykręcany) pasuje do: FENDT 395 GT TOOL CARRIER, 395 GTA TOOL CARRIER, F 390, F 390 GT, F 390 GTA (T390.220), F 395, F 395 GHA (T395.2400, F 395 GT, F 395 GTA (T395.220)
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG17WD03 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST