Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B7 Avant (8ED) 1.8 T quattro (2004.11-2008.06) 163km » HG19WD05 hengst
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 1.8 T Quattro (2004.11-2008.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG19WD05 HENGST

HG19WD05 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
hengst HG19WD05
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG19WD05
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

5639100000

numer części:

HG19WD05

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]94
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintu1-12 UNF
Wysokość [mm]175
nr EAN4030776062861

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG19WD05 HENGST

Filtr hydrauliczny (przykręcany) pasuje do: FENDT 206 F FARMER, 206 FA FARMER, 206 S FARMER, 206 V FARMER, 206 VA FARMER, 207 F FARMER, 207 FA FARMER, 207 S FARMER, 207 V FARMER, 207 VA FARMER
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG19WD05 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST