Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 133371 hüco

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133371 HÜCO

133371 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\", Hueco HÜCO
240.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

133371

producent:

HÜCO

Tryb pracy elektryczny
Rodzaj paliwa olej napędowy
Ciśnienie [bar] 0,5
Przestrzegaj informacji montażowych 
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079333719

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133371 HÜCO

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: AUDI A3, A6 C5, A6 C6, ALLROAD C5, FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, IBIZA III, TOLEDO I, SKODA FABIA I 1.2D-3.0D 05.91-11.17
numery OEM:
AUDI      1J0919050B
AUDI      3B0919050
AUDI      4B0919050
AUDI      4B0919050A
AUDI      4B0919050C
AUDI      4B0919050D
AUDI      4B0919050E
AUDI      8L0919050
FORD      1110332
FORD      1134212
FORD      YM219H307AD
SEAT      6Q0919050A
SEAT      6Q0919050C
SKODA      6Q0919050A
SKODA      6Q0919050C
VOLKSWAGEN      1J0919050
VOLKSWAGEN      1J0919050B
VOLKSWAGEN      3B0919050
VOLKSWAGEN      3B0919050B
VOLKSWAGEN      4B0919050
VOLKSWAGEN      4B0919050A
VOLKSWAGEN      6Q0919050A
VOLKSWAGEN      6Q0919050C

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133371 HÜCO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.