Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0160 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0160 10 INA

529 0160 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
ina 529 0160 10
Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0160 10
529 0160 10
ina 529 0160 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0160 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 989
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870164775

skład zestawu:
531 0871 10 Rolka napinająca paska wieloklinowego
FB 6EPK989 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0160 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych z napinaczem pasuje do: SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, MII, TOLEDO IV, SKODA CITIGO, FABIA III, RAPID, VW JETTA IV, LOAD UP, POLO 1.0/1.0CNG/1.6 08.11-11.23

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0160 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0160 10 producenta INA

VOLKSWAGEN

04C145299B, 04C260849E, 04E145299J

SEAT

04C145299B, 04C260849E, 04E145299J

SKODA

04C145299B, 04C260849E, 04E145299J

numery OEM:
AUDI      04C 145 299 B
AUDI      04C 260 849 E
AUDI      04C145299B
AUDI      04C260849E
AUDI      04E 145 299 J
AUDI      04E145299J
SEAT      04C 145 299 B
SEAT      04C 260 849 E
SEAT      04C145299B
SEAT      04C260849E
SEAT      04E 145 299 J
SEAT      04E145299J
SKODA      04C 145 299 B
SKODA      04C 260 849 E
SKODA      04C145299B
SKODA      04C260849E
SKODA      04E 145 299 J
SKODA      04E145299J
VOLKSWAGEN      04C 145 299 B
VOLKSWAGEN      04C 260 849 E
VOLKSWAGEN      04C145299B
VOLKSWAGEN      04C260849E
VOLKSWAGEN      04E 145 299 J
VOLKSWAGEN      04E145299J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0160 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0160 10 INA:

Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.