Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Opel ASTRA G liftback (T98) 2.0 16V (F08, F48) (1998.02-2005.01) 136km » 529 0373 10 ina
wybrany samochód: 
Opel Astra G Liftback (t98) 2.0 16v (f08, F48) (1998.02-2005.01) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0373 10 INA

529 0373 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
319.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0373 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1933
Ilość żeber7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870523282

skład zestawu:
533 0023 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 7PK1933 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0373 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, CAMRY, RAV 4 II 2.0/2.4 05.00-11.08
numery OEM:
TOYOTA      16601-28041
TOYOTA      16601-28050
TOYOTA      1660128041
TOYOTA      1660128050
TOYOTA      16620-0W110
TOYOTA      16620-28010
TOYOTA      16620-28011
TOYOTA      16620-28012
TOYOTA      16620-28070
TOYOTA      16620-28071
TOYOTA      16620-28090
TOYOTA      166200W110
TOYOTA      1662028010
TOYOTA      1662028011
TOYOTA      1662028012
TOYOTA      1662028070
TOYOTA      1662028071
TOYOTA      1662028090
TOYOTA      90080-91214
TOYOTA      9008091214
TOYOTA      90916-02502
TOYOTA      90916-02503
TOYOTA      90916-02513
TOYOTA      90916-02598
TOYOTA      90916-02599
TOYOTA      90916-A2005
TOYOTA      90916-T2014
TOYOTA      9091602502
TOYOTA      9091602503
TOYOTA      9091602513
TOYOTA      9091602598
TOYOTA      9091602599
TOYOTA      90916A2005
TOYOTA      90916T2014
LEXUS      16601-28041
LEXUS      16601-28050
LEXUS      1660128041
LEXUS      1660128050
LEXUS      16620-0W110
LEXUS      16620-28010
LEXUS      16620-28011
LEXUS      16620-28012
LEXUS      16620-28070
LEXUS      16620-28071
LEXUS      16620-28090
LEXUS      166200W110
LEXUS      1662028010
LEXUS      1662028011
LEXUS      1662028012
LEXUS      1662028070
LEXUS      1662028071
LEXUS      1662028090
LEXUS      90080-91214
LEXUS      9008091214
LEXUS      90916-02502
LEXUS      90916-02503
LEXUS      90916-02513
LEXUS      90916-02598
LEXUS      90916-02599
LEXUS      90916-A2005
LEXUS      90916-T2014
LEXUS      9091602502
LEXUS      9091602503
LEXUS      9091602513
LEXUS      9091602598
LEXUS      9091602599
LEXUS      90916A2005
LEXUS      90916T2014
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0373 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0373 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.