Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 544 0134 10 ina

Koło pasowe, wał korbowy 544 0134 10 INA

544 0134 10 Koło pasowe, wał korbowy INA
249.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

544 0134 10

producent:

INA

średnica zewnętrzna [mm] 160,00
Szerokość [mm] 37,50
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870552039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 544 0134 10 INA

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: FORD MONDEO III, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, JAGUAR X-TYPE I 2.0D/2.2D 06.00-12.09

Koło pasowe, wał korbowy 544 0134 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 544 0134 10 producenta INA

FORD

1124891, 1151394, 1226637, 1226638, 1329203, 1329205, 1349993, 1351731, 1594853, 1S7Q6B319AB, 1S7Q6B319AC, 1S7Q6B319BA, 1S7Q6B319BB, 4C1Q6B319C1A, 4C1Q6B319C1B, 4C1Q6B319DA, 4C1Q6B319DB, 4C1Q6B319DC

numery OEM:
FORD      1124891
FORD      1151394
FORD      1226637
FORD      1226638
FORD      1329203
FORD      1329205
FORD      1349993
FORD      1351731
FORD      1594853
FORD      1S7Q-6B319-AB
FORD      1S7Q-6B319-AC
FORD      1S7Q-6B319-BA
FORD      1S7Q-6B319-BB
FORD      1S7Q6B319AB
FORD      1S7Q6B319AC
FORD      1S7Q6B319BA
FORD      1S7Q6B319BB
FORD      4C1Q-6B319-C1A
FORD      4C1Q-6B319-C1B
FORD      4C1Q-6B319-DA
FORD      4C1Q-6B319-DB
FORD      4C1Q-6B319-DC
FORD      4C1Q6B319C1A
FORD      4C1Q6B319C1B
FORD      4C1Q6B319DA
FORD      4C1Q6B319DB
FORD      4C1Q6B319DC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 544 0134 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 544 0134 10 INA:

Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2021-03-19
 3/5
Pomimo zapewnieniu w rozmowie telefonicznej, że produkt jest dostępny, okazało się, że nie jest. Wybrałem zamiennik. - odpowiedź sklepu: To nie był zamiennik tylo INA nie produkuje sama tej części a pakuje część poddostawcy
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2025-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 544 0134 10zobacz instrukcję montażu 544 0134 10

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.