Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 559 0091 10 ina

Zestaw łańcucha rozrządu 559 0091 10 INA

559 0091 10 Zestaw łańcucha rozrządu INA
ina 559 0091 10
Zestaw łańcucha rozrządu 559 0091 10
267.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 0091 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
nr EAN 4014870330941

skład zestawu:
551 0039 10 Napinacz, łańcuch rozrządu
553 0209 10 Łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 0091 10 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: AUDI A3, A4 B6, A4 B7, A6 C6, TT; SEAT ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II; VW EOS, GOLF PLUS V 2.0/2.0D 07.02-11.17
numery OEM:
VOLKSWAGEN      06D 109 229 B*
VOLKSWAGEN      06D109229B
VOLKSWAGEN      06F 109 217 A*
VOLKSWAGEN      06F109217A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 0091 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 0091 10 INA:

2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 559 0091 10zobacz instrukcję montażu 559 0091 10

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.