Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Chrysler ASPEN (HG) 5.7 AWD (2008.04-2008.12) 381km » BO-H19 japanparts
wybrany samochód: 
Chrysler Aspen (hg) 5.7 Awd (2008.04-2008.12) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa BO-H19 JAPANPARTS

BO-H19 Cewka zapłonowa JAPANPARTS
japanparts BO-H19
93.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

BO-H19

dostawca:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001977677
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa BO-H19 JAPANPARTS

CEWKA ZAPŁ JAPANPARTS BO-H19
numery OEM:
HYUNDAI      273012B100
KIA      273012B100
zamienniki:
DMB2072
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa BO-H19 JAPANPARTS w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.