Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Mercedes-benz KLASA E (W213) E 400 d 4-matic (213.023) (2020.06-???) 330km » KK-20317 japanparts
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E (w213) E 400 D 4-matic (213.023) (2020.06-???) 330km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Piasta koła KK-20317 JAPANPARTS

KK-20317 Piasta koła JAPANPARTS
japanparts KK-20317
229.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

KK-20317

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]72
Wysokość zabudowy128
Liczba otworów do mocowania5
Rozstaw śrub mocujących [mm]68
Ilość zębów, pierścień ABS47
nr EAN8033001446968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła KK-20317 JAPANPARTS

ZESTAW ŁOŻ JAPANPARTS KK-20317 KIA OPIRUS
numery OEM:
KIA      52730-3F000
KIA      58260-3F000

Zastosowanie Piasta koła KK-20317 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła KK-20317 JAPANPARTS:

Artur, Warszawa
2021-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-10-29
 5/5
Łożysko zgodne ze specyfikacją, pasuje do mojego samochodu. Opinię o nim można wydać jedynie na podstawie ilości przejechanych kilometrów od dnia instalacji do dnia uszkodzenia/zużycia. Czyli za kilka lat. Oby.
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Koledzy z forum motoryzacyjnego odesłali mi linki do zakupu tej części w sklepie e-autoparts.pl
Robert, KOSZALIN
2022-02-09
 5/5
Super katalogi części wszystko OK

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.