Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Fiat DUCATO Furgon (244_) 2.8 JTD 4x4 (2002.07-???) 128km » KL-001 japanparts
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Furgon (244_) 2.8 Jtd 4x4 (2002.07-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korek wlewu paliwa KL-001 JAPANPARTS

KL-001 Korek wlewu paliwa JAPANPARTS
japanparts KL-001
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

KL-001

numer części:

KL-001

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001911305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa KL-001 JAPANPARTS

KOREK WLEWU PAL JAPANPARTS KL-001
numery OEM:
AUDI      191 201 551
AUDI      191 201 551 A
AUDI      533 201 551 F
SEAT      191 201 551
SEAT      191 201 551 A
SEAT      533 201 551 F
VOLVO      1129012
VOLVO      1129133
VOLVO      1394835
VOLVO      9142606
VOLKSWAGEN      191 201 551
VOLKSWAGEN      191 201 551 A
VOLKSWAGEN      533 201 551 F

Zastosowanie Korek wlewu paliwa KL-001 JAPANPARTS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.