Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 9120029 kamoka

Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120029 KAMOKA

9120029 Przekładnia kierownicza, KAMOKA KAMOKA
366.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

9120029

producent:

KAMOKA

Tryb pracy manualny
Tryb pracy elektryczny
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez silnika elektrycznego
uwzględnić informację serwisową 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Długość całkowita [mm] 1065
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 16,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 139
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120029 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 415 460 04 00
RENAULT      7711497389
RENAULT      7945501009
RENAULT      7955300007
RENAULT      7955300007LH
RENAULT      7955501009LH
RENAULT      8200088495
RENAULT      8200324632
RENAULT      8200409281
RENAULT      8200463517
RENAULT      8200666756
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, KAMOKA 9120029 KAMOKA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.