dla numeru artykułu | 886033 |
Głębokość zabudowy [mm] | 30,7 |
Długość całkowita [mm] | 135 |
Rozmiar klucza | 10 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Technika połączeń | 4 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 5901779871585 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP076 KAMOKA
OPEL | 09 196 669 | |
OPEL | 12 14 033 | |
OPEL | 12 14 056 | |
OPEL | 12 14 305 | |
OPEL | 1214033 | |
OPEL | 1214056 | |
OPEL | 1214305 | |
OPEL | 91 96 669 | |
OPEL | 9196669 | |
OPEL | 93 178 225 | |
OPEL | 93178225 | |
OPEL | 93197244 | |
OPEL | 95508488 | |
OPEL | 97 464 737 | |
OPEL | 97464737 | |
SAAB | 4772471 | |
SAAB | 93197244 | |
CHEVROLET | 1214305 | |
CHEVROLET | 9196669 |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP076 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.