Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.0 E 16V quattro (1992.12-1995.07) 140km » HX 139D knecht
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) 2.0 E 16v Quattro (1992.12-1995.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 139D KNECHT

HX 139D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 139D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 139D
HX 139D
knecht HX 139D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 139D knecht
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 139D knecht
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72437229

numer części:

HX 139D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]137
Średnica [mm]53,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm]17
nr EAN4009026968390

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 139D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A3, Q3, R8, R8 SPYDER, TT, SEAT ALHAMBRA, TARRACO, SKODA KODIAQ I, VW ARTEON, GOLF VII, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, PASSAT ALLTRACK B8 1.0-5.2 04.07-
numery OEM:
AUDI      0BH325183A
AUDI      0BH325183B
AUDI      N91084501
SEAT      0BH325183B
SKODA      0BH325183B
VOLKSWAGEN      0BH325183A
VOLKSWAGEN      0BH325183B
VAG      0BH325183A
VAG      0BH325183B
VAG      N91084501
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 139D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 139D KNECHT:

Tomasz, Odolion
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Poznań
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.