Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 152 knecht

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 152 KNECHT

HX 152 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 152
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 152
HX 152
knecht HX 152 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów
313.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

72438164

numer części:

HX 152

producent:

KNECHT

Wysokość [mm] 108
Długość całkowita [mm] 497,53
Szerokość [mm] 304
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 26
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
nr EAN 4009026968604

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 152 KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BENTLEY ARNAGE, BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), 7 (F01, F02, F03, F04) 2.0-6.8 03.96-
numery OEM:
BMW      0403404
BMW      2333903
BMW      24110403404
BMW      24117519359
BMW      24117522923
BMW      24117571227
BMW      24152333903
BMW      7519359
BMW      7522923
BMW      7571227
JAGUAR      C2C38963
JAGUAR      C2C6715
LAND ROVER      LR007474
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 152 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów HX 152 KNECHT:

2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.