Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro (1996.04-2002.09) 193km » 1063 lpr
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 2.8 Quattro (1996.04-2002.09) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1063 LPR

1063 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1063
Pompa hamulcowa 1063
1063
lpr 1063 Pompa hamulcowa
202.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1063, P30119

numer części:

1063

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Otwór Ø 2 [mm]22,20
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
nr EAN8032928002752
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1063 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm/22,2mm) pasuje do: BMW 3 (E46) 1.6-3.0D 12.97-12.07
numery OEM:
BMW      34216757839
BMW      34316757839
BMW      6757839
zamienniki:
M 06 008
brak
BREMBO
H22867.3.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1343
brak
FERODO
4007579
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1063 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1063 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.