Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 314 CDI Napęd na wszystkie koła (907.733) (2019.01-???) 143km » 1455 lpr
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Tourer Bus (b907) 314 Cdi Napęd Na Wszystkie Koła (907.733) (2019.01-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1455 LPR

1455 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1455
Pompa hamulcowa 1455
225.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1455, P30313

numer części:

1455

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032928038775

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1455 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, ALLROAD C5 SEAT EXEO, EXEO ST SKODA SUPERB I VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 08.96-05.13
numery OEM:
AUDI      8E0611021A
AUDI      8E0612105N
SEAT      8E0611021B
SEAT      8E0612105N
SKODA      8E0611021B
SKODA      8E0612105L
SKODA      8E0612105N
VOLKSWAGEN      8E0611021A
VOLKSWAGEN      8E0611021B
VOLKSWAGEN      8E0612105N

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1455 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.