Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K,... (2010.02-???) 125km » 1483 lpr
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 125 Fwd (fv0c, Fv0d, Fv0g, Fv0h, Fv0j, Fv0k,... (2010.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1483 LPR

1483 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1483
Pompa hamulcowa 1483
1483
lpr 1483 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1483 lpr
Pompa hamulcowa 1483 lpr
199.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1483, P30341

numer części:

1483

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
nr EAN8032928073776

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1483 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: TOYOTA COROLLA, COROLLA VERSO 1.3-2.0D 10.99-12.18
numery OEM:
TOYOTA      4720102270
TOYOTA      4720109060
TOYOTA      4720109250
TOYOTA      4720109470

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1483 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.