Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4115 lpr

Cylinderek hamulcowy 4115 LPR

4115 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4115
Cylinderek hamulcowy 4115
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4115, C26008

numer części:

4115

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 42
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 22,2
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532010617

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4115 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: SUZUKI SAMURAI; TOYOTA DYNA, DYNA 100, HIACE III, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI; VW TARO 1.3-2.4D 12.82-07.05
numery OEM:
TOYOTA      4755026090
TOYOTA      4755029265
TOYOTA      475502965
TOYOTA      4755039115
TOYOTA      4755039116
TOYOTA      9161160814
VOLKSWAGEN      J4755026090

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4115 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4115 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.