Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 2.0 DTI 16V (F75) (2000.09-2005.06) 101km » 4306 lpr
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 2.0 Dti 16v (f75) (2000.09-2005.06) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4306 LPR

4306 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4306
Cylinderek hamulcowy 4306
4306
lpr 4306 Cylinderek hamulcowy
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4306, C21934

numer części:

4306

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
nr EAN8032532012451

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4306 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TOYOTA 1000, CARINA II, COROLLA, CORONA 1.0-2.0 04.69-08.88
numery OEM:
TOYOTA      4755012020
TOYOTA      4755012030
TOYOTA      4755012050
TOYOTA      4755019065
TOYOTA      4755029105
TOYOTA      4755029105000
TOYOTA      4755029106
TOYOTA      4755029106000
TOYOTA      4755029125
zamienniki:
39-4286
brak
KAGER
A 12 B03
brak
BREMBO
FHW4316
brak
FERODO
5004197
brak
GIRLING
809938
brak
NK
804508
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4306 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4306 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.