Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Piaggio APE TM Platforma / podwozie 0.4 D (1982.01-1996.12) 12km » 4340 lpr
wybrany samochód: 
Piaggio Ape Tm Platforma / Podwozie 0.4 D (1982.01-1996.12) 12km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4340 LPR

4340 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4340
Cylinderek hamulcowy 4340
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4340, C26791

numer części:

4340

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]27
System hamulcowyTRW
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1
nr EAN8032532012796

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4340 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: TOYOTA CALDINA, CAMRY, CARINA IV, CARINA V, CELICA, COROLLA, COROLLA FX, CORONA, TERCEL 1.3-2.5 08.82-09.02
numery OEM:
TOYOTA      4755002040
TOYOTA      4755020101
TOYOTA      4755020130
TOYOTA      4755032010
TOYOTA      4755039285
TOYOTA      4757020180
TOYOTA      4775032010

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4340 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4340 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.