Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 135 FWD (FV0N, FV08, FV06, FV00) (2014.07-???) 136km » LRA00743 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 135 Fwd (fv0n, Fv08, Fv06, Fv00) (2014.07-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA00743 LUCAS ELECTRICAL

LRA00743 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA00743
455.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA00743

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:65
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:62
Zacisk:Plug
Długość 2 [mm]:41
Długość 1 [mm]:21
otwór - śr. 1 [mm]:10
Grubość 1 [mm]:56

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA00743 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA00743 12V 65A VW GOLF
numery OEM:
VAG      036903017E
VAG      036903017EX
VAG      036903023R
VAG      036903023T
VAG      036903023TX
VAG      068903017H
VAG      068903017J
VAG      068903017JX
VAG      068903017TV
VAG      068903023R
VAG      068903027M
VAG      069903023S

Zastosowanie Alternator LRA00743 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA00743 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów