Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA03010 lucas electrical

Alternator LRA03010 LUCAS ELECTRICAL

LRA03010 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA03010
508.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA03010

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Koła pasowe:z kołem pasowym wielofunkcyjnym
śr. koła pasowego [mm]:57
Ilość żeber:6
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:M5 D+
Długość 2 [mm]:41
Długość 1 [mm]:29
otwór - śr. 1 [mm]:11
Długość 3 [mm]:42
Grubość 1 [mm]:20

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA03010 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 473.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator LRA03010 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Alternator LRA03010 producenta LUCAS ELECTRICAL

PEUGEOT

5705KJ

TOYOTA

270600Q020, 270600Q021, 270600Q130

numery OEM:
PEUGEOT      5705KJ
TOYOTA      27060-0Q020
TOYOTA      27060-0Q021
TOYOTA      27060-0Q130
zamienniki:
DRA0216
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
8EL 738 212-851
brak
HELLA
440446
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator LRA03010 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA03010 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów