Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.2 FSI quattro (2005.06-2010.07) 260km » LRB00400 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.2 Fsi Quattro (2005.06-2010.07) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00400 LUCAS ELECTRICAL

LRB00400 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00400
511.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00400

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:75
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:53
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:37
Długość 1 [mm]:46
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:66
Grubość 1 [mm]:27

Status produktu: Normal
Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:75
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:53
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:37
Długość 1 [mm]:46
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:66
Grubość 1 [mm]:27

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00400 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 338.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00400 12V 75A RENAULT
numery OEM:
OPEL      4403248
OPEL      4403369
OPEL      9111248
OPEL      9111369
RENAULT      7700105333
RENAULT      7701499959
RENAULT      8200392926
RENAULT      8200690195

Zastosowanie Alternator LRB00400 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00400 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.