Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C4 (4A2) 2.8 (1995.08-1996.07) 163km » LRB00438 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.8 (1995.08-1996.07) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00438 LUCAS ELECTRICAL

LRB00438 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00438
525.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00438

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:55
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:M5 D+
Długość 1 [mm]:43
otwór - śr. 1 [mm]:11
Długość 3 [mm]:46
Grubość 1 [mm]:22

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00438 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00438 12V 90A CITROEN, PEUGEOT
numery OEM:
MITSUBISHI      A002TB2291
MITSUBISHI      A002TB2291A
MITSUBISHI      A002TB2291ZC
MITSUBISHI      A002TB4891
MITSUBISHI      A002TB4891A
MITSUBISHI      A002TB4891B
MITSUBISHI      A002TB4891C
MITSUBISHI      A2TB2291
MITSUBISHI      A2TB2291A
MITSUBISHI      A2TB2291ZC
MITSUBISHI      A2TB4891
MITSUBISHI      A2TB4891A
MITSUBISHI      A2TB4891B
MITSUBISHI      A2TB4891C
PEUGEOT      57052C
PEUGEOT      57054X
PEUGEOT      5705FX
PEUGEOT      9623727380
PEUGEOT      9623727880
PEUGEOT      9635772880
PEUGEOT      9642880480

Zastosowanie Alternator LRB00438 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00438 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów