Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 211km » LRB00439 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00439 LUCAS ELECTRICAL

LRB00439 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00439
666.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00439

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:M5 D+
Długość 1 [mm]:42
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:45
Grubość 1 [mm]:22

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00439 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00439 12V 120A PEUGEOT
numery OEM:
MITSUBISHI      A003TA6491
MITSUBISHI      A003TA6491A
MITSUBISHI      A003TB0891
MITSUBISHI      A003TB0891A
MITSUBISHI      A003TB0891B
MITSUBISHI      A003TB0891C
MITSUBISHI      A3TA6491
MITSUBISHI      A3TA6491A
MITSUBISHI      A3TB0891
MITSUBISHI      A3TB0891A
MITSUBISHI      A3TB0891B
MITSUBISHI      A3TB0891C
PEUGEOT      57054Y
PEUGEOT      5705FY
PEUGEOT      9623727980
PEUGEOT      9635772980

Zastosowanie Alternator LRB00439 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00439 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów