Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz KLASA S (W221, V221) S 500 CGI (221.073, 221.173) (2011.04-2013.12) 435km » 060717011012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa S (w221, V221) S 500 Cgi (221.073, 221.173) (2011.04-2013.12) 435km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717011012 MAGNETI MARELLI

060717011012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717011012
Cewka zapłonowa 060717011012
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717011012, BAEQ011

numer części:

060717011012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063480718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717011012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA B, CORSA C, KADETT C 1.2-2.2 08.73-12.09
numery OEM:
OPEL      1208003
OPEL      1208054
OPEL      1208070
OPEL      3474283
OPEL      90449739
OPEL      90510386
VAUXHALL      90449739
VAUXHALL      90510386
CHEVROLET      90510386
HOLDEN      90510386

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717011012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717011012 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.