Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault 19 II (B/C53_) 1.8 16V (B/C53D) (1992.04-1995.12) 135km » 060717039012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.8 16v (b/c53d) (1992.04-1995.12) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717039012 MAGNETI MARELLI

060717039012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717039012
Cewka zapłonowa 060717039012
97.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717039012, BAEQ039

numer części:

060717039012

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063480992
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717039012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER CIRRUS, NEON, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, STRATUS, VOYAGER III, MITSUBISHI ECLIPSE I, ECLIPSE II, LANCER VII, OUTLANDER I 1.8/2.0/2.4 04.91-12.13
numery OEM:
CHRYSLER      4557468
CHRYSLER      4609080
CHRYSLER      4671025
MITSUBISHI      M04557468
MITSUBISHI      M04777667
MITSUBISHI      MO4557468
MITSUBISHI      MO4777667

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717039012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717039012 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.