Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Piaggio LIBERTY Liberty S 150 (MA4D, MA4B) (2019.01-???) 14km » 060717123012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Piaggio Liberty Liberty S 150 (ma4d, Ma4b) (2019.01-???) 14km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717123012 MAGNETI MARELLI

060717123012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717123012, BAEQ123

numer części:

060717123012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063828220

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717123012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: LEXUS GS, LS, SC, TOYOTA 4 RUNNER II, CAMRY, CELICA, HILUX V, LAND CRUISER 80, LITEACE, MR2 II, VW TARO 1.5-4.5 10.85-09.02
numery OEM:
TOYOTA      19500-74040
TOYOTA      19500-74050
TOYOTA      90919-02197
TOYOTA      90919-02208
TOYOTA      9091902197
VOLKSWAGEN      J9091902197

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717123012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717123012 MAGNETI MARELLI:

Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.