Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Lancia THEMA SW (834_) 2000 Turbo 16V (834GC, 834FC) (1992.11-1994.07) 201km » 060717151012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Lancia Thema Sw (834_) 2000 Turbo 16v (834gc, 834fc) (1992.11-1994.07) 201km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717151012 MAGNETI MARELLI

060717151012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717151012
Cewka zapłonowa 060717151012
060717151012
magneti marelli 060717151012 Cewka zapłonowa
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717151012, 060810240010, BAE680CT, BAEQ151

numer części:

060717151012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063985534

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717151012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: LEXUS CT, GS, IS II, LS, TOYOTA ALLION II, AURIS, AVENSIS, COROLLA, ISIS, PREMIO, PRIUS, PRIUS PLUS, RAV 4 III, RAV 4 IV, VERSO, YARIS 1.33-4.6 08.05-
numery OEM:
TOYOTA      9091902252
TOYOTA      9091902258
TOYOTA      90919C2003
TOYOTA      90919C2005
LEXUS      9091902252
LEXUS      9091902258
LEXUS      90919C2003
LEXUS      90919C2005
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717151012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717151012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.