Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Iveco DAILY VI Platforma / podwozie NaturalPower 35S14, 35C, 38S, 40C, 50C, 60C, 65C, 70C (2014.03-???) 136km » 172100077010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie Naturalpower 35s14, 35c, 38s, 40c, 50c, 60c, 65c, 70c (2014.03-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła 172100077010 MAGNETI MARELLI

172100077010 Czujnik, prędkość obrotowa koła MAGNETI MARELLI
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MWSS077

numer części:

172100077010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
nr EAN8001063999371

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła 172100077010 MAGNETI MARELLI

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: AUDI A3; SEAT LEON, LEON SC, LEON ST; SKODA OCTAVIA III, SUPERB III; VW CADDY ALLTRACK, CADDY ALLTRACK/MINIVAN, CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.0-Electric 03.04-
numery OEM:
AUDI      2K0927807
AUDI      WHT003864
SEAT      2K0927807
SEAT      WHT003864
SKODA      2K0927807
SKODA      WHT003864
VOLKSWAGEN      2K0927807
VOLKSWAGEN      WHT003864
VAG      2K0927807
VAG      WHT003864
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła 172100077010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.