Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TDI (2015.08-2019.10) 136km » 352317101200 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 Avant (8w5, 8wd) 2.0 Tdi (2015.08-2019.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101200 MAGNETI MARELLI

352317101200 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317101200
Termostat układu chłodzenia 352317101200
352317101200
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0120

numer części:

352317101200

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Wysokość [mm]34
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Temperatura otwarcia [°c]78
nr EAN8001063837055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101200 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (78°C) pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY I, LEGACY II, LEGACY III, LEGACY IV, LEGACY OUTBACK, LEGACY VI, OUTBACK, SVX, TRIBECA, WRX 1.6-3.6 01.89-
numery OEM:
SUBARU      21200-AA071
SUBARU      21200-AA072
SUBARU      21200-AA170
SUBARU      21210-AA030
SUBARU      21210-AA080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101200 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101200 MAGNETI MARELLI:

Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.