Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw Z3 coupe (E36) M 3.2 (1998.02-2000.06) 239km » 352317101400 magneti marelli
wybrany samochód: 
Bmw Z3 Coupe (e36) M 3.2 (1998.02-2000.06) 239km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101400 MAGNETI MARELLI

352317101400 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
138.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0140

numer części:

352317101400

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
SpecyfikacjaWith Housing
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Temperatura otwarcia [°c]88
nr EAN8001063705637
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101400 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 156, FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, MULTIPLA, LANCIA LYBRA 1.9D/2.4D 09.97-06.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      0060815681
ALFA ROMEO      60815681
FIAT      0046546375
FIAT      46546375
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101400 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101400 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.