Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Fiat TALENTO Furgon (296_) 2.0 EcoJet (2019.07-???) 120km » 352317101620 magneti marelli
wybrany samochód: 
Fiat Talento Furgon (296_) 2.0 Ecojet (2019.07-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101620 MAGNETI MARELLI

352317101620 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317101620
Termostat układu chłodzenia 352317101620
352317101620
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0162

numer części:

352317101620

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Wysokość [mm]40,5
Wysokość 1 [mm]54
Średnica 1 [mm]35
Temperatura otwarcia [°c]82
nr EAN8001063753560

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101620 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION, GRANADA I, KA, STREET KA 1.3/1.6/3.0 01.72-11.08
numery OEM:
FORD      1089796
FORD      1148164
FORD      1313546
FORD      2S6G8570AB
FORD      3S6G8575A2A
FORD      BG4A8A590AA
FORD      XS6E8575AC
FORD      XS6E8575AE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101620 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101620 MAGNETI MARELLI:

2020-07-23
 5/5
Działa ok
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-14
 5/5
polecam

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.