Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 466016355136 magneti marelli

Sonda lambda 466016355136 MAGNETI MARELLI

466016355136 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM136

numer części:

466016355136

producent:

MAGNETI MARELLI

Długość [mm] 515
Opór [Ohm] 2,1
Ilość przewodów 4
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 515
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 8001063986517

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355136 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 515mm) pasuje do: SKODA FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II 1.3/1.6 10.94-04.02

Sonda lambda 466016355136 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sonda lambda 466016355136 producenta MAGNETI MARELLI

SKODA

6U0906265C

VOLKSWAGEN

441041650426, 6U0906265C

numery OEM:
SKODA      6U0906265C
VOLKSWAGEN      441041650426
VOLKSWAGEN      6U0906265C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 466016355136 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.