Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A8 D5 (4N2, 4N8, 4NC, 4NL) 60 TFSI e quattro (2019.10-???) 449km » 466016355158 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A8 D5 (4n2, 4n8, 4nc, 4nl) 60 Tfsi E Quattro (2019.10-???) 449km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 466016355158 MAGNETI MARELLI

466016355158 Sonda lambda MAGNETI MARELLI
magneti marelli 466016355158
Sonda lambda 466016355158
466016355158
magneti marelli 466016355158 Sonda lambda
Sonda lambda 466016355158 magneti marelli
Sonda lambda 466016355158 magneti marelli
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

OSM158

numer części:

466016355158

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów4
Długość [mm]720
Ilość przewodów4
Opór [Ohm]6
Długość przewodu [mm]720
Sonda lambdaogrzewana
nr EAN8001063855592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355158 MAGNETI MARELLI

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 720mm) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 3 (F30, F80), 3 (F31) 1.6 07.11-06.19
numery OEM:
BMW      11787599942
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 466016355158 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.